2011. december 19., hétfő

Fél éves összegzés 2011/2 Almok...

 Ebben az évben, főleg a második felében összpontosítottam a fekete almokra. Aminek eredményeképpen több olyan alom született amiben fekete kölykök jöttek világra. Az első almot Glóriának és Azazealnek köszönhetjük. Így év végére két fekete alomnak is örülhettem Boony és Oya a két mami.
Álmaim sünje ( az egyik :) ) is megszületett Jamaica személyében. Rá vagyok a leges leges legbüszkébb. Természetesen velem marad. Idén inkább a foltos arcú sünikre helyeztem hangsúlyt. Mint a hozzánk került sünik is mutatják. Jövőre hasonló vonalon szeretnék tovább haladni ami a színeket érinti... 1-2 színt szeretnék kihozni.
Megszületett az első double white kölyköm is. Örülhettem Full Moontól és Elrontól is egy alomnak melyben 1-2 kivétellel minden kölyök white lett. Nagyszerű hímek mindketten.
Összességében amit erre a fél évre terveztem sikerült meg is valósítani. :) Remélem jövőre a kitűzött célok elérésével és álmaim színeivel szolgálhatok :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése