2011. május 21., szombat

Egy kis ez meg egy kis az... kisebb örömök...

 Tegnap reggel Cleopatra ( Belthazorom lánya aki Januárban került hozzám és Naka a kennel neve ) 5 csoda csini White gyanús kölyköknek adott életet. Kicsit aggódtam, még vártam volna a fedezéssel, de a kora sürgetett kicsit. Nagyon védi a kölyköket, de úgy érzem jól kijövünk azért. Íme a kis család tegnap és ma.
 






 Tegnap Fergie ( aki Fahéjka lett ) is elköltözött Ágihoz... reméljük télen csodaszép kölykei lesznek Bendegúzzal. Fergienek határozottan szimpatikus volt Ági, ami külön öröm nekem. Kaptam egy nagyon édes sün szobrot Ágitól, hamarosan hozom a képet róla.

Ildi blogját olvasva ráeszméltem valóban Ciceró is felnőtt és hamarosan vissza kell adjam neki. Hiányozni fog ő is. Nagyon csinos srác lett belőle. És labdagyűjtő, ennél már csak Emma baba féltette jobban :)

   Ma megérkezett hozzánk Fantom. Alag-Dombi Whisky és Alag-Dombi Piszti fia, aki egy foltos arcú fiúcska. Remélhetőleg sok csodaszép kölyke lesz majd. A Pöttömfalvi tenyészetben született. Köszönöm őt Hajninak.

 Nem utolsó sorban pedig frissül a honlap a hétvége folyamán, felkerülnek új képek a kölykökről és az új sünjeinkről. Hosszas vívódás után úgy döntöttünk Iron marad tenyészetünkben. Néhány növendék sünink a nyár folyamán felnőtt süni lesz. Idén nyáron is néhány vadi új alommal rukkolunk elő. Szeretnék néhány ritkább színt kihozni és tenyészetünkben is tartani. Én és a szín mániám :) hiába magamért tenyésztek mert szeretem.
 De ha valaki még is sünre vágyna tőlünk, jelenleg még vannak eladó sünik akik azonnal elvihetőek, két albínó kislány is.

 És akkor íme Iron befejezésül:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése