2010. február 20., szombat

Vanília


Ma reggel elég korán ébredtünk, szinte nem is aludtunk semmit. Hiába a szombat reggel, a kislányom beteg így alvás nem nagyon volt lehetséges.
Izgatottan vártam a hétvégét, mert Vanília kölykeit vártam benne biztos voltam, hogy hamarosan megszül. Fél 7-kor ránéztem a csapatra. Vanília száguldozva építette a fészket. Egy óra múlva újra gondoltam meglesem őt, már csipogás hallatszott a fészek mélyéről. Sajnos az öröm közepette ahogy ellenőriztem a többieket, látom Díva remeg és alig bír lábra állni és jég hideg. Alig bírtam felébreszteni de remélhetőleg jól lesz.
Nem rég sikerült meglesnem a babákat és egy lesi fotóval dokumentálni amíg Vanília gyászolókat tüntetett el a pocakjában. Olyan mint Bloom volt amíg eszik addig se hal se lát :P Hat kölyök van a fészekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése